perjantai 15. maaliskuuta 2013

CHINCHILLA


Heiissan taas pitkästä aikaa! Ajattelin tässä päivitellä kuulumisiani tältä viikolta. Tiistaina koulussa oona ( http://onskunmaailma.blogspot.fi/ ) piirsi mun käteen Chinchillan, koska mulla on pienessä kaveripiirissä lempinimi 'chinchilla' ja sitten on 'liitulaku'.. hehe. Se on semmonen pieni eläin jolla on suuret silmät ja se näyttää söpöltä.
Maistoin myös ekaa kertaa elämmäsi Milkaa, joka on oikeesti tosi hyvää! No se onki maitosuklaata, johon oon ihan hulluna sekä valkosuklaaseen. Onneks mulla on sitä vielä jäljellä. Sunnuntaina meenkin sitten mun kahden kamun kanssa Myllyyn. Postailen sitten ostoksia samana päivänä tai maanantaina, katotaan millon jaksan. 

2 kommenttia:

  1. Tosi taitavasti ja huolellisesti tehty piirustus x)Stabeilla ei ollu helppoo :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii, mut piirsit sen just hienosti! Se on vielki mun kädes mut vaa tooosi haaleena.

      Poista