torstai 28. maaliskuuta 2013

UUDET HIUKSET

Rakastan mun uusii hiuksiii!! Ne on nyt siis lyhentyny aika paljon, mut saapaha ainaki kasvaa rauhas. Ne on ihan hirveeen sileet verrattuna mun aikasempiin. Sillon pitkillä hiuksillani en saanu nutturaa pysymään millään, mut nyt voisin saadakin näillä lyhyemmillä, että katotaan tulisinks joku päivä kouluun silleen.
Muuta mulle ei sitten varmaa kuulukkaan. Paitsi rakastan myös sitä kun alko Pääsiäisloma!! Huomenna ei tarvii tulla kouluu, eikä myöskään maanantaina. Pidennetty viikonloppu! ♥
Ilmotusasiaa; Mulla on siis kauhee bannerikriisi. Blogger kiukuttelee mulle muutenkin niin älkää välittäkö jos banneri vaihtuu vähän väliä tai on muuten omituinen. Alotan tän postauksen jälkeen palauttamaan sitä vanhaa bannerii takasin, jollen löydä jotain ihanampaa.


5 kommenttia:

  1. Wau! Noi on aivan ihanat, vaihetaax ;)♥♥
    Ja hyvää pääsiäistä!

    VastaaPoista
  2. Täydelliset hiukset ja tosi kiva blogi ♥ :)

    http://withoutwings-iidasd.blogspot.fi/
    Ois kiva jos kävisit kurkkaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! arvostan mukavaa palautetta. kurkkasin ;)

      Poista
  3. Noi uudet hiukset on paljon näyttävämmät! :)

    VastaaPoista