lauantai 2. maaliskuuta 2013

ONKS PAKKO OLLA OTSIKKOO?

Yksi mun kaveri oli meillä yötä ja me pelattiin Little big planettii kun se tuli. Kun me nyt aamulla herättiin me syötiin aamupalaks voileipää ja sit me vähän taiteiltiin sillä. Mun koira on reissulla joten se tulee varmaan päivemmällä takasin. Eli en saanu aamutervehdystä siltä :( Hööh ... 
Sen jälkeen pestiin hampaat ja meikattiin vähäsen :D Näytän mun oman luomukseni musta. En siis yleensä pidä kajaalii arkisin mutta nyt oli pakko koittaa ja ihan hyvinhän se meni mun mielest :DDDD
Olisin laittanu meijän aamupalasta kuvat, mutta en osaa ottaa kännykästä kuvia tänne. Ehkä joku toinen kerta... 
Me aletaa täst pian pelaamaan Little big planet 2:sta jos toi mun sisko nyt vaa päästäis meijät!!! mrrrrr... Joten tässä odotellessa ajattelin päivittää taas tätä jonkin verran. 
Ja sit jos Onsku oot kattonu tän päivityksen niin kysyn sulta et millon sä päivität sun blogiis? 



4 kommenttia:

  1. wow :o love ur eyes ♥

    VastaaPoista
  2. Vau, kiitos hirveesti :3

    VastaaPoista
  3. Ahaha, päivittelen jossain vaiheessa ulkoasua ja jos saisin aikaiseksi jotain tekstiäkin :D

    VastaaPoista