perjantai 1. maaliskuuta 2013

RUOTSIN KOE, KIRJAESITELMÄ + BANNERI

Elikkäs ruotsin koe multa meni hyvin mutta yks sana unohtus ja se oli "eteen", että murrrr ...
Kirjaesitelmä mulla oli tänään, joka oli suullinen ja vähän ennen kahtatoista, mutta se meni siis hyvin vaikka sydän hakkaski tuhatta ja sataa. Sain siitä 8+, mikä on musta hyvä (niihän se on). Pidin sen esitelmän siis Vampyyripäiväkirjoista.
Yks kaveri aiheutti mulle hirveet paineet ja mä meinaan tehä sille samoin >:D Varaudu vaan! Mun yks kaveri tulee meille kohta niin oon sitten sen kanssa ja sitten se jää meille yöks :)
Ja sitten mä muutin bannerin :) Onko se parempi kun edellinen vai oliko edellinen parempi? Teen kyselyn niin vastaukset sinne tai joko kommenttiboxiin. Jos ette muista edellistä banneria niin tossa on, ja sitten ajattelin vielä muokata uutta sen verran, että olisko toi toka kuva sittenki parempi? 




6 kommenttia:

  1. toi banneri on tosi ihana, millä ohjelmalla oot tehny sen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, ihan picmonkeyllä ja paintilla vähän sitten jotain viimeistellyt.

      Poista
  2. Tosi kiva banneri! Ulkoasu on mukavan simppeli, ja tykkään muutenki tästä kokonaisuudesta. Kirjotat sopivasti, ja kivoja kuvia sun blogissa (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ja kiitti palautteesta, se on aina tervetullut ;D

      Poista
  3. Mulle et saa mitää paineita >:D

    VastaaPoista