tiistai 26. maaliskuuta 2013

KAMPAAJALLE TORSTAINA


Mulla on mielestäni ihana pääsiäisloman alku <3
Meen siis torstaina koulun jälkeen suoraan kampaajalle ja ehkä mun kaverikin tulee sinne. Se ei vielä tiedä, mut se onneks lupas kysyy äidiltään. 
Pyydän, että se kampaaja teekee sellasen kampauksen, että se värjäis mun hiukset puolesta välistä lähtien niinku vaiheittain alaspäin tummentuen, mut siis silleen et se näyttäis luonnolliselta eikä mitään et latvois ois sit jtn iha mustaa. Siinä värjätessä menee varmaankin n. 2 tuntia. Otan kameran mukaan ja yritän kuvata sieltä jotain, koska musta se paikka on niiin ihanasti sisustettu ♥
Siellä on sellanen pyöreän mallinen koroke, jonka ylhäällä reunoissa menee sellanen feikkikasviköynnös, mut se on vaa nii ihana. Ainii!! Siel on myös niiden oma kilpikonna, joka välil tulee moikkaamaan asiakkaita. Saan siellä välillä juomaa ja keksin ajankuluks. 
Eilen piirsin mangahahmon ja siitä tuli tommonen. En ole mikään maailmaan paras manganpiirtäjä vaan onsku on ( http://onskunmaailma.blogspot.fi/ ).
 Oon nii onnellinen ettei tarvinnu kestää meijän kauheeta opoa eilen, eikä muuten ens viikon maanantainakaa kun on vielä pääsiäislomaa!! ♥
Viettäkää kiva pääsiäisloma! 

3 kommenttia:

  1. Doggie aww älä sano noin ♥ Sä oot ihan SAIRAAN hyvä piirtämään ♥

    VastaaPoista
  2. Ja mä haluun nähän ne sun uuet hiukset sitten pääsiäisloman jälkee ♥

    VastaaPoista
  3. Juuhh... laitan kuvat tänne sitten.. Pitäs varmaa ottaa ennen ja jälkeen kuvat?
    Noh jaa meen ottamaan ne nyt ni en unohda ;D

    VastaaPoista