tiistai 5. maaliskuuta 2013

SWEETIE, SWEETIE YEAH


Niitit siis tuli tänään. Tilasin ne siis hoopee.fi:stä (klikkaa). Ne tilattiin siis sunnuntaina ja tuli nyt jo! Tosi nopee toimitus, kannattaa tilata niitit sieltä jos tarvii niitä. Myös mun siskon tilaukset tuli tänään ja äidinkin. Tuunailin sitten vähän mun uutta laukkuani. 
Laitoin siis jokaiseen vetoketjuun molemmin puolin tollasen pyramidi- niitin. Laitan noita ensimmäisissä kuvissa olevia niittejä yhteen paitaani kun se tulee pesusta, lisään kuvan siitäkin sitten tänne. 
Teen muuten kässässä paitaa ja siihen tulee mun suosikkibändin logo eli One Directionin logo ja sit koulussa yks poika pukeutu tytöks XD Sil oli sellanen röpelöhelmanen hame pääl, varmaa kuvas jotain cineman tunnil mut se näytti nii hassulta ja sit ku sille oli laitettu nutturakin XDD
Huomenna mulla on sitten enkun sanakoe ja matikan koe, torstaina mulla on fysiikan ja perjantaina enkun koe. Jeij! Nyt vaa sit opiskelemaan <.>
Ajattelin muutenkin mennä tekemään nyt muita huomisen läksyjä ja laittaa Grimmin nauhalle, koska se tulee aika myöhään eli kymmeneltä ja loppuu yheltätoista. Sitten katon sen huomenna päivemmällä.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti